OGŁOSZENIE
Roztoczański Park Narodowy
ogłasza przetarg nieograniczony
„Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych”
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
Roztoczański Park Narodowy
ul. Plażowa 2
22-470 Zwierzyniec
tel. /84/ 6872066
fax. /84/ 6872122
adres internetowy : www.bip.roztoczanskipn.pl
poczta elektroniczna (e-mail): sekretariat@roztoczanskipn.pl
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów:
Bogusław Radliński
Krzysztof Bartnik
Taki jak w pkt. I.1)
I.3) Adres pod którym można uzyskać dokumentację.
Taki jak w pkt. I.1)
Taki jak w pkt. I.1)
Kategoria usług 27
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej, monitorowania i oceny zasobów leśnych, obejmujące inwentaryzację stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego, poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych z opracowaniem wyników według stanu na 1 stycznia 2021 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Roztoczański Park Narodowy
II.5) Wspólny słownik zamówień (CPV).
77231000-8 Usługi gospodarki leśnej
77231500-3 Usługi monitoringowe lub oceny lasu
77231400-2 Usługi oceny zasobów leśnych
Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.6) Podział zamówienia na części:
Nie
II.7) Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie
II.8) Całkowita wartość lub zakres zamówienia.
Całkowita wartość zamówienia 924 640,00 PLN.
Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.
Data rozpoczęcia czerwiec 2019r., zakończenia 31.08.2021r.
Wymagane wadium w wysokości: 15 000,00 PLN
Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK o/Lublin 27 1130 1206 0028 9162 8690 0001 z dopiskiem: „Wadium – DOP.27.1.2019.kb”
Warunki finansowania i płatności określone są w wzorze umowy dołączonej do SIWZ.
III.3) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców osobno. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.
Nie.
III.8) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?
Tak
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: 60 %,
2) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia: 30 %,
3) Skrócony termin wykonania zamówienia: 10 %.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SIWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 91 ust. 3a PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia” (D), ocenie będzie podlegać doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które zostaną zatrudnione na podstawę umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Minimalny poziom doświadczenia osób, o których mowa wyżej określony został w pkt 6.2. ppkt 3.2 (warunki udziału w postępowaniu) SIWZ. Punktowane będą osoby zatrudnione do wykonania zamówienia mające długoletnie ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracach związanych z opracowywaniem planów urządzenia lasu dla Lasów Państwowych lub Planów ochrony parku narodowego. Do oferty należy dołączyć (w postaci elektronicznej), dokument potwierdzający staż pracy w formie „wyciągu” z zatwierdzonych PUL, PO parków narodowych lub innych operatów, zawierający informację o składzie osobowym oraz kartę tytułową lub inny dokument potwierdzający staż pracy przy opracowywaniu ww. projektów dla wymaganych 13 osób biorących udział w opracowaniu planu urządzenia lasu dla LP lub Planów ochrony parków narodowych.
Punkty zostaną przyznane za doświadczenie, gdy ilość osób:
- przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadająca staż pracy przy bezpośrednim opracowywaniu planów urządzenia lasu dla LP lub planów ochrony parków narodowych, wynoszący więcej niż 10 lat – liczy łącznie: 4 i więcej osób– ocena wynosi 30 punktów
- przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadająca staż pracy przy bezpośrednim opracowywaniu planów urządzenia lasu dla LP lub planów ochrony parków narodowych, wynoszący więcej niż 10 lat – liczy łącznie: 3 osoby – ocena wynosi 20 punktów
- przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadająca staż pracy przy bezpośrednim opracowywaniu planów urządzenia lasu dla LP lub planów ochrony parków narodowych, wynoszący więcej niż 10 lat – liczy łącznie: 2 osoby – ocena wynosi 10 punktów
Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dowodów potwierdzających lata stażu pracy osób przeznaczonych do wykonania zamówienia, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
3) W kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia” (T) ocena dokonana będzie wg następującej metody. Jeżeli Wykonawca za termin wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia zadeklaruje w ofercie termin krótszy od założonego przez Zamawiającego, o:
30 dni – otrzyma 5 punktów
60 dni – otrzyma 10 punktów
Zamawiający przyzna punkty maksymalnie za 60 dni, dalsze skracanie terminu nie będzie miało wpływu na ocenę ofert.
Wykonawca, który nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) skrócenia terminu realizacji zamówienia, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
W= C+D+T
-W wartość punktowa oferty
- C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
- D- liczba punktów w ramach kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia”,
-T - liczba punktów w ramach kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia”.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Dostępne do 14.05.2019r. w Roztoczańskim Parku Narodowym, ul. Plażowa 2, w pokoju nr 34, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1400.
SIWZ udostępniana bezpłatnie, zamieszczona również na stronie internetowej www.bip.roztoczanskipn.pl
Do 15.05.2019r. do godziny 900. Oferty wraz wymaganymi dokumentami składane przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu.
IV.5) Język lub języki, w których można sporządzać ofert lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Polski
60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2019r., w siedzibie Zamawiającego, o godzinie 1000.
V.2) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej wskazanej w pkt I.1) od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
V.3) Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
V.4) Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Szczegóły opisane w SIWZ i we wzorze umowy.
V.5) Zamawiający informuje, iż w toku przygotowania postępowania nie prowadzono dialogu technicznego. Zamawiający informuje, iż przeprowadzono ogólnie dostępną procedurę szacowania kosztów. Jedynym uczestnikiem, który zgłosił ofertę szacowania kosztów było Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej oddział w Lublinie.
V.6) Zamówienie przewidziane jest do finansowania ze środków Unii Europejskiej.
V.7) Środki ochrony prawnej
Wykonawcy w toku postępowania przysługują środki ochrony prawnej opisane w rozdziale 1, 2 i 3 Działu VI ustawy PZP.
Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
Organem odpowiedzialnym za procedury odwoławcze jest;
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
V.8) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
V.9) Zamawiający nie dopuszcza stosowania przy rozliczeniach walut obcych.
V.10) Numer referencyjny postępowania i numer klucza publicznego z miniportalu, dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieści w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zamieszczonej na stronie internetowej wskazanej w pkt I.1)
V.11) Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
31.03.2019r.
Zwierzyniec dnia 01.04.2019r.
Dyrektor
Roztoczańskiego Parku Narodowego
mgr inż. Andrzej Tittenbrun
Załączniki:
SIWZ - Inwentaryzacja Roztoczański PN
Załączniki do SIWZ
Załączniki do OPZ
Zał. nr 1 do OPZ - Wydzielenia
Zał. nr 2 do OPZ - Baza wykupów
Zał. nr 3 do OPZ - Zestawienie zdjęć fitosocjologicznych - wzór
Zał. nr 4 do OPZ - Zestawienie kart obserwacji - wzór
Dokumenty do pobrania: | |
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 09:58:54) | |
Załącznik nr 2 – Wzór Formularza Oferty (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:00:10) | |
Załącznik nr 2a – Kosztorys Ofertowy (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:01:11) | |
Załącznik nr 2b – Harmonogram prac (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:01:58) | |
Załącznik nr 3 – Zobowiązanie o oddaniu zasobów (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:02:45) | |
Załącznik nr 4 – Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:03:33) | |
Załącznik nr 5 – Oświadczenie w sprawie braku podstaw do wykluczenia (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:04:13) | |
Załącznik nr 6 – Wzór umowy (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:04:54) | |
Załącznik nr 7–Wzór pełnomocnictwa (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:05:39) | |
Załącznik nr 8 – Oświadczenie o zatrudnieniu (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:06:25) | |
Załącznik nr 9 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:07:02) | |
Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 13 lub 14 RODO (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:08:21) | |
ał. nr 1 do OPZ - Wydzielenia (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:17:31) | |
Zał. nr 2 do OPZ - Baza wykupów (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:18:10) | |
Zał. nr 3 do OPZ - Zestawienie zdjęć fitosocjologicznych - wzór (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:18:38) | |
Zał. nr 4 do OPZ - Zestawienie kart obserwacji - wzór (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:19:32) | |
SIWZ - Inwentaryzacja RPN (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:16:42) | |
espd-request (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:20:03) | |
Klucz Publiczny (wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:20:42) | |
wszystkie dokumenty | |